SCRAMBLER XP 1000 S

Cena brutto: 72 999 zł

Cechy

Wyposażony w najmocniejszy na rynku silnik ProStar® o mocy 89KM SCRAMBLER XP 1000 to lider w swojej klasie jeżeli chodzi o moc silnika. Aby sprostać wymaganiom najbardziej wymagających klientów został także wyposażony w EPS, EBS, ADC oraz amortyzatory FOX PODIUM X. Wspomaganie kierownicy (EPS), hamowanie silnikiem (EBS), aktywna kontrola zjazdu (ADC) oraz wyprofilowane osłony dłoni to standardowe wyposażenie każdego SCRAMBLER XP 1000. Z takim wyposażeniem słowo „przeszkoda” przestaje istnieć. Amortyzatory typu FOX PODIUM X to rozwiązanie dla największych wyczynowców. Ogromny skok (26cm) tylnego zawieszenia w połączeniu z najnowszą generacją systemu napędowego HP-AWD zapewnią Ci zwinność i zwrotność jakiej potrzebujesz w terenie. Silnik Polaris ProStar® o mocy 89KM z jednym wałkiem rozrządu umiejscowionym w głowicy oraz podwójnym wałkiem wyważającym w bloku silnika. Unikalna konstrukcja wału korbowego z przesunięciem tłoków o 270 stopni zapewnia wysoką kulturę pracy oraz osiągi.

Homologacja – T3b

Specyfikacja

Silnik i układ napędowy

Pojemność:  952 cm3
Napęd: 4×4/2×4
Moc: 90 KM

ZAWIESZENIE

Przednie Zawieszenie:  Wielowahaczowe dual a-arm High Clearance
Skok zawieszenia 29,2 cm
Tylne zawieszenie: Wielowahaczowe dual a-arm High Clearance
Skok zawieszenia 35,6 cm

Opony / koła

Przednie Koła: 27x 9-12, DURO Power Grip II
Tylne Koła: 27x 9-12, DURO Power Grip II
Felgi Aluminowe

Wymiary

Zbiornik paliwa: 19.9 L
Prześwit: 36.8 cm
Wymiary: (D x S x W) 209.5 cm x 140 cm x 125.7
Ładowność: 132 kg
Rozstaw osi: 145,8 cm
Masa na sucho: 400kg

Wyposażenie dodatkowe

Osłony dłoni

Dostępne kolory

Czarno-czerwony

Galeria zdjęć

* Zdjęcia mają charakter podglądowy. Finalny produkt może się różnić, w zależności od wybranego koloru oraz konfiguracji.

Call Now Button

Używamy plików cookie, aby zapewnić najlepszą jakość korzystania z naszej witryny. Zgadzając się, zgadzasz się na użycie plików cookie zgodnie z naszą polityką plików cookie oraz polityką prywatności.

Przewiń do góry